WELCOME TO NOUTATIDINLUME !

luni, 7 februarie 2011

Sport .

PRO SPORT l-a premiat pe cel mai bun jucator din 2010! Xavi : " Am fost copilul de mingi alui Hagi . "
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Messi a primit luna trecută "Balonul de Aur", deşi mulţi se aşteptau să-l câştige Iniesta sau Xavi pentru că au ieşit campioni mondiali. Cititorii ProSport au fost însă mai realişti şi, în ancheta ProSport, devenită deja tradiţională, de desemnare a celui mai bun fotbalist pe anul 2010, l-au ales pe "creierul" echipei FC Barcelona, Xavi Hernandez. Vicecăpitanul formaţiei considerate de mulţi drept cea mai bună din istoria fotbalului a primit cu entuziasm premiul, ceremonia având loc la baza de pregătire a celeb rei echipe catalane. 
Xavi, credeai că ai mulţi susţinători şi în România?
Adevărul e că nu mă aşteptam să am atâţia fani şi la voi în ţară. Mă bucur că ei, cititorii voştri, m-au votat cel mai bun fotbalist al anului 2010. Mă încântă faptul să văd că Barcelona e foarte populară în atâtea şi atâtea ţări. Deşi e un premiu care răsplăteşte doar individual, acest trofeu e câştigat de fapt de toată echipa, de toţi băieţii cu care muncesc zi de zi. Aşa că le mulţumim tuturor românilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu